מתלבטים באם להשקיע משאבי פרסום בגוגל פלוס? חושבים שגוגל פלוס לעולם לא תשתווה לפייסבוק ונמנעים מפעילות בה? רוצים לדעת מדוע פרסום בגוגל פלוס חשוב לעסקים?
זה נכון, רשת גוגל פלוס לא משתווה לפייסבוק ונראה גם שהיא לא מנסה. בעבור חברת גוגל, גוגל פלוס הוא עוד כלי חשוב שבעזרתו היא יכולה להציג תוצאות חיפוש אופטימליות לגולשים. רשת גוגל פלוס, למעשה, מציידת את חברת גוגל במידע אודות החברים ברשת ומאפשרת לה להציג תוצאות מותאמות אישית עוד יותר לכל גולש וגולש.
יתרונות הפרסום בגוגל פלוס
כשיורדים לעומקם של הדברים מגלים עולם ומלואו, עולם מלא ביתרונות. נעמוד על כמה מהם כעת.
גוגל פלוס וקידום אתרים
נתחיל מזה שגוגל מעוניינת שיותר ויותר גולשים יצטרפו לרשת הפרסום בגוגל פלוס. ואם גוגל מעוניינת במשהו, אז כדאי לבדוק היטב את הנושא. מסתבר שהרבה דברים שקורים בתוך גוגל פלוס משפיעים באופן ישיר על קידום אתרים. אתם בוודאי מכירים את כפתור 1+, זהו דרוג שניתן להעניק לדפי אינטרנט. נכון להיום דפים שמקבלים הרבה הצבעות נוטים להתקדם מהר יותר בתוצאות החיפוש האורגניות.
עוד יתרון שקשור בקשר הדוק לעולם קידום האתרים הוא נושא הקישורים. בעוד שלקבל קישור מרשתות חברתיות כגון פייסבוק פירושו לקבל קישור לא יעיל מבחינת קידום אתרים מאחר והוא קישור נו פולו , קבלת קישור מרשת גוגל פלוס יזכה אתכם בקישור פולו, ואלו יכולים להשפיע על הדרוג הפרופיל שלנו ברשת גוגל פלוס.
גוגל פלוס, סמכות ומוניטין
אך לא רק לקידום האתר תורם פרסום בגוגל פלוס. פעילות ברשת של גוגל יכולה להעצים את המוניטין של כותבים שמזוהים עם אתרי אינטרנט מסויימים ואת זה גוגל עושה בעזרת התמונה שמופיעה בסמוך לתוצאות החיפוש. בצורה כזו היא מעלה את דירוג הסמכות של כותבים ואתרים, או כפי שגוגל מכנה זאת – Authorship. מדד הסמכות הוא חדש יחסית אך הוא חשוב מאוד למוניטין של עסקים. בנוסף, יש קשר הדוק בין גוגל פלוס לבין גוגל פלייסס (Google Places). דפי מקומות מחוברים לממשק של גוגל פלוס לוקאל.
גוגל פלוס וקמפיינים באדוורדס
לא, עוד לא סיימנו. זוכים לעוד יתרונות כאשר בוחרים להשקיע בפרסום בגוגל פלוס. לדוגמה: עם הזמן החלה חברת גוגל ליצור קשר בין פרסום בגוגל אדוורדס לבין דפים עסקיים בגוגל פלוס. נכון להיום, אם אנחנו מחוברים לגוגל בעת חיפוש במנוע החיפוש של גוגל אנחנו יכולים להקליק 1+ על מודעות הפרסום של גוגל אדוורדס. ככל שלמודעה פרסומית יהיו יותר הצבעות 1+, כך המודעה תזכה לחשיפה גדולה יותר בפני גולשים. על פי גוגל מודעה בעלת דירוגים גבוהים נחשבת לאמינה יותר, טובה יותר ואפקטיבית יותר ולכן היא מעניקה לה יותר חשיפה. בשל כך, יותר ויותר בעלי אתרים היום מקשרים בין מסע הפרסום שלהם בגוגל אדוורדס לבין הדפים העסקיים שלהם ברשת גוגל פלוס.
נראה שגוגל פלוס כאן להישאר ויש בה יתרונות רבים לבעלי אתרים מסחריים. אם רוצים להנות מפרסום מקוון מקיף אי אפשר להיות אדיש לרשת גוגל פלוס. בגוגל ניתן לפרסם כמעט כל דבר שרק תרצו, החל ממכוניות ועד למאכלים כמו סושי פירות או פסטה בולונז.