4 גורמים שכיחים לצורך עריכת מצגות

4 גורמים שכיחים לצורך עריכת מצגות

עריכת מצגות

עריכת מצגות, בין אם מדובר במצגות לצורכי שיווק ופרסום, מצגות אשר מיועדות להרצאות בכנסים או מצגות לאירועים משפחתיים ואחרים, זו עבודה שדורשת מקצועיות וניסיון. נכון שכל אחד מאיתנו יכול לפתוח תוכנת פאוור פוינט ולעשות מצגת, אך בשביל שהיא תהיה מקצועית, יש צורך לשכור את שירותיהם של אנשים שמתמחים בכך.

אחת הסיבות לכך היא, שישנם שורה של גורמים, אלמנטים, שכיחים, אשר חייבים להיות בכל מצגת, ולא רק שאסור לנו לשכוח אותם, אלא שאנחנו צריכים לדעת כדי לשלב ביניהם במצגת. במאמר זה אנחנו נסקור גורמים שכל מצגת לא יכולה להיות שלמה בלעדיהם.

לפני כן חשוב לומר, לפני שאנחנו מתחילים לבנות ולערוך מצגות, עלינו לדעת למי אנחנו מפנים אותה, מה אנחנו רוצים שהיא תציג, וכיצד אנחנו יכולים להציג אותה. רק אז נוכל לדעת כיצד לשלב את 4 הגורמים המדוברים.

4 גורמים שכיחים ששום מצגת לא שלמה בלעדיהם

ראשית, לוח זמנים. בשביל לערוך בצורה נכונה מצגת ולבנות אותה נכון, עלינו לבנות לוח זמנים, ספציפי, תסריט ברור כיצד אמורה המצגת להיות בנויה. כך נדע בדיוק, כמה זמן כל דבר במצגת צריך לקחת, כמה זמן יש לנו בשביל להציג את הדברים השונים. זה יכול להיות מחולק לנושאים, מקטעים, או אפילו לשקופיות ספציפיות.

שנית, תמונות וסרטונים. מצגת טובה היא כזו שכוללת תמונות וסרטונים שמתאימים לנושא ולקהל. אנחנו לא יכולים לבנות מצגת אך ורק מטקסט, מאחר וזה יכול להיות מאוד משעמם. לכן חשוב שהמצגת תכלול פרטים שיגרמו לקהל להרגיש חלק מהעניין, למשוך אותם, לגרום להם להתלהב.

שלוש, המצגת צריכה להיות ערוכה באופן כזה שהמעבר בין חלק לחלק, בין נושא לנושא יהיה נכון, מדויק, יהיה קשר בין הדברים. זה לא חכם ליצור מצגת שאין בין הקטעים השונים קשר מסוים. כי אז הקהל עלול שלא להבין את המשמעות של הדברים. המצגת צריכה לספר סיפור.

ארבע, עריכה נכונה של מצגת צריכה להיות ממקרו למיקרו, כלומר ממבט על למבט על הפרטים הקטנים של הנושא. כך הרבה יותר קל להבין את מה שמוצג בה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון מעבירה סדנאות, הרצאות וחוגים בכל רחבי הארץ לצורך התנהלות פיננסית נכונה וכלכלת הבית. יונית היא בעלת תואר שני בתחום מנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, ובעלת מספר תעודות בתחום ייעוץ השקעות וכלכלה. בזמנה הפנוי היא מקדישה את זמנה לכתיבת מאמרים בנושאי צרכנות, קריירה ועוד

השארת תגובה