הציוד שכל עסק חייב

הציוד שכל עסק חייב

ציוד למשרד

הקמת עסק וניהולו מצריכה לא מעט אלמנטים. מעבר לבירוקרטיה, לניהול העובדים וניהול הלקוחות, חשוב לדאוג לרהט את המשרד באופן האידיאלי ואף לרכוש מלאי של ציוד נחוץ שיתמלא לעיתים קרובות ויסייע לעובדים לבצע את משימותיהם באופן יעיל. מהו הציוד הנחוץ לעסקים? כל התשובות בכתבה שלפניכם.

ציוד למשרד

ריהוט למשרד

בין אם מדובר במשרד גדול או קטן, לרבות משרדים ביתיים, יש לצייד את חלל העבודה בריהוט מתאים. לפני שתרכשו את הריהוט, תכננו את חלל העבודה באופן הפונקציונלי ביותר. לאחר מכן, רכשו שולחנות עבודה וכיסאות אורתופדיים בהתאם לכמות העובדים במתחם. אל תתפשרו על איכות הכיסאות, זאת משום שהעובדים נמצאים במשרד שעות ארוכות וחשוב להעניק להם תנאי עבודה אופטימליים על מנת שיוכלו לעבוד ביעילות. במידה ומדובר בחלל עבודה גדול, יש צורך לדאוג לריהוט עבור ישיבות ופגישות כמו גם ריהוט לחדר המנוחה של העובדים. אם יש לכם את האפשרות – רכשו פופים צבעוניים והניחו אותם בחדר המנוחה, שכן צבעוניות במשרד עשויה לשפר את מצב הרוח של העובדים. אגב, כדאי לרכוש ריהוט פונקציונלי שיהווה עבורכם גם מקומות אחסון לציוד משרדי וניירת.

ציוד הכרחי במשרד

בכדי לעבוד באופן המיטבי, חשוב לדאוג לציוד משרדי, כמו גם כלי כתיבה מגוונים כדוגמת עטים, מדגשים (מרקרים) ועוד. יתר על כן, כדאי לרכוש לוח מחיק לטובת ישיבות ושיחות צוות, כמו גם בכדי לכתוב על גבי הלוח את המשימות היומיות והיעדים החודשיים של הצוות. מלבד זאת, רצוי לקנות למשרד גם דפי ממו ומחברות אישיות, כך העובדים יוכלו לעבוד באופן מסודר ולציין לעצמם את המשימות היומיות שלהם על גבי המחברת. נוסף לאלה, יש לרכוש מחשבים, מדפסות, נייר למדפסת, טונר, קלסרים גדולים, שמרדפים וכו'.

גם אם אתם מתכננים לתעד את כל המידע הפיננסי, השיווקי והעסקי שלכם במחשב וברשת, עדיין תצטרכו לאסוף ניירת ומסמכים על מנת להגיש אותם בסוף שנת המס לרשויות, לכן רצוי להצטייד בקלסרים גדולים (קלסר לכל שנה), שם תוכלו לשמור את כל המסמכים הרלוונטיים לאותה שנה.

ומה לגבי המטבחון?

אם אתם מתכננים להקצות חלל ייעודי למטבחון, כדאי שתאבזרו אותו על הצד הטוב ביותר, לרבות סוגי קפה, תה ואפילו עוגיות מסוגים שונים. זה בהחלט ישרה על העובדים אווירה נעימה ויאפשר להם לנוח במהלך יום העבודה.

אם אתם מעוניינים להעניק לעובדים שלכם יחס אישי, וותרו על הכוסות החד פעמיות ורכשו לכל עובד ספל ייחודי עם שמו, כך כל אחד יוכל לשתות קפה בספל משלו וגם תוכלו לתרום, ואפילו במעט לאיכות הסביבה.

 

ערכו רשימה מסודרת של כל הציוד הנחוץ לכם עבור המשרד, כך תוכלו לקנות את הציוד האידיאלי מבלי לפספס מוצרים חשובים. חשבו על הצרכים של העסק ועל צרכי העובדים, לפיהם תוכלו לערוך רשימת ציוד יסודית ואיכותית.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון מעבירה סדנאות, הרצאות וחוגים בכל רחבי הארץ לצורך התנהלות פיננסית נכונה וכלכלת הבית. יונית היא בעלת תואר שני בתחום מנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, ובעלת מספר תעודות בתחום ייעוץ השקעות וכלכלה. בזמנה הפנוי היא מקדישה את זמנה לכתיבת מאמרים בנושאי צרכנות, קריירה ועוד

השארת תגובה