מחקרי שיווק – איך הם מתנהלים ובמה הם מסייעים?

מחקרי שיווק – איך הם מתנהלים ובמה הם מסייעים?

סקרים טלפונים

אם אתם בעלי עסקים, מנהלי ארגון, מנכ"לים של חברות או מנהלים כל תחום, חשוב שתדעו כי אחת הדרכים לשווק נכון את בית העסק מול הלקוחות (כמו גם לשמר לקוחות ולהעניק שירות מעולה) היא ביצוע מחקרי שיווק.

חברות מקצועיות שעוסקות בתחום מחקרי שוק מבצעות את כלל הבדיקות והסקרים הדרושים כדי לבחון את ההתנהגות הצרכנית ולהבין יותר אודות הקשר של הצרכן למוצר, כמו גם לקבל את חוות דעתו של הלקוח על בית העסק.

אבל כיצד מחקרים אלה מתנהלים ואיך הם מסייעים לעסק לגדול?

אם אתם רוצים לדעת יותר על שביעות רצון הלקוחות שלכם, להבין כיצד הצרכן מתנהג או מרגיש כאשר הוא פוגש במוצר שלכם- חשוב לבצע מחקרי שוק באמצעות המומחים. המחקרים יסיעו לכם לקבל אינפורמציה יעילה אודות העסק, החברה והארגון שלכם.

מחקרים אלה מתבצעים על ידי חברות מקצועיות בתחום שיודעות כיצד לדגום, לסקור, לראיין ולתשאל צרכנים אודות מוצרים ושירותים מכל סוג. בין הפעולות שמתבצעות ניתן למנות:

סקרים טלפוניםסקרים טלפונים ממוחשבים המתבצעים על ידי סוקרים הדוברים שפות כמו עברית ערבית ורוסית. הסוקרים מבצעים מאות סקרים וראיונות טלפוניים תוך מיקוד הסקר בתחום המבוקש.

סקרים אינטרנטיים – סקרים אינטרנטיים נעשים באמצעות שאלונים ברשת אותם ממלאים הלקוחות באופן עצמאי וזאת כדי לספר על חווית השירות, על שביעות רצון ועל חוות דעת אודות כל מוצר או שירות.

סקרים גיאוטופוגרפיים – שיטת סיקור ותשאל שנועדה לבקר את בית העסק למדוד תהליכי שירות ומכירה, תוך חתירה לשיפור חווית הלקוח.

קבוצת מיקוד – שיטה מעולה לבדיקת שביעות רצון לקוחות, חוות דעת צרכנים ובחינת מוצרים חדשים לפני שיווקם אל השוק. קבוצות מיקוד הן קבוצות של צרכנים רנדומאליים שמנסים מוצרים ועל ידי צוות חוקרים בכיר – מאפשרים קבלת תמונה רחבה אודות חוות דעתם של לקוחות עתידיים.

לסיכום, כדי לבחון מוצרים ושירותים, להגדיל מכירות ולקלוע לטעמו ולרצונו של קהל היעד -מומלץ להיעזר בחברות מקצועיות המבצעות מחקרי שוק בצורה נכונה ומקצועית.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון מעבירה סדנאות, הרצאות וחוגים בכל רחבי הארץ לצורך התנהלות פיננסית נכונה וכלכלת הבית. יונית היא בעלת תואר שני בתחום מנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, ובעלת מספר תעודות בתחום ייעוץ השקעות וכלכלה. בזמנה הפנוי היא מקדישה את זמנה לכתיבת מאמרים בנושאי צרכנות, קריירה ועוד

השארת תגובה