מה עושים עם תואר בשיווק טכנולוגי?

מה עושים עם תואר בשיווק טכנולוגי?

תואר בשיווק טכנולוגי

תואר הוא דבר מאוד חשוב בחיים. הוא מאפשר להיכנס אל כמה שיותר מקומות עבודה, הא מקנה הטבות במס הכנסה והוא מעלה את השכר לעומת עובד באותו תפקיד שמקבל פחות מבחינת השכר. כל אדם אשר רוצה להתקדם במקצוע מסוים ברוב המכריע של המקרים יידרש ללמוד ולהעמיק את הידע שלו באופן אקדמי, ולאחר מכן ייקלט אל מקומות עבודה רלבנטיים שבהם הוא ישכלל את כל הידיעות הללו שרכש אל ידע מקצועי באופן פרקטי. אחד מן התארים היותר מעניינים שקיימים היום הוא תואר ראשון בשיווק טכנולוגי שאוסף את העידן המודרני לכדי תואר עדכני.

מה לומדים בתואר שיווק טכנולוגי?

תואר שיווק טכנולוגי עובר על כל מה שנדרש מבחינת המשווקים של שירות ו/או מוצר לנוכח הפיתוחים שמתקיימים כל העת בטכנולוגיה. משמע, כי תוכנית הלימוד היא כזו אשר משלבת כמה תחומי לימוד יחדיו על מנת לתת את המענה הכי נכון לכל עסק בשלב השיווק עם כניסה להייטק עם שיווק טכנולוגי. הנושאים אשר משולבים הם מתחומי המדעים וכן מתחומי הכלכלה, והתשתית של התואר חולשת על הרבה מאוד נושאים חשובים ללמידה שכוללים את כימיה, מתמטיקה, תחום מדעי החברה, ביוטכנולוגיה ואף תכנים אשר קשורים אל לימודי ניהול וטכנולוגיה באספקטים אתיים, לוגיסטיים וכלכליים. המסיימים את התואר מקבלים תואר ראשון בכל מיני מתכונות שונות.

תנאי הקבלה לתואר

למרות שציון פסיכומטרי שיכול להועיל במידה הוא כבר נעשה וקיים, אבל בלא מעט מוסדות לימוד לתואר אקדמי כבר יש את האפשרות הזו להיכנס אל ספסל הלימודים לתואר ראשון גם מבלי שיש להם את בחינת הפסיכומטרי. לשם קבלה אל תואר בשיווק טכנולוגי צריכים ממוצע בגרות של שמונים לפחות, לצד ציוני סף עבור בחינת בגרות באנגלית 4 יח"ל, וציון סף עבור בחינת הבגרות במתמטיקה 4 יח"ל. מלבד זאת עבור אלה שלא עשו את בחינת הפסיכומטרי יהיה הצורך בביצוע של מבדק נוסף של היכולות על ידי מעבר של בחינת אמ"יר. ככל שממוצע הבגרות יהיה טוב יותר, כך דרישות הסף קטנות לתואר מסוג זה.

היתרונות של התואר לבוגרים

למה זה כל כך עדיף לגשת אל תואר בשיווק טכנולוגי על פני תואר בכלכלה או בעריכת דין? קודם כל, אדם בוחר לעצמו את המקצוע לפי היתרונות שקיימים בו ואל המשיכה שהוא חש אל תחום מסוים שבסופו של דבר בו הוא רוצה להתמחות ולעבוד. דבר שני, כאשר מסתכלים אל הכיוון שאליו מתקדם העולם בעידן המודרני, רואים כי הטכנולוגיה הפכה להיות דבר בולט בכל צעד ושעל שאותו עושים בעידן של צרכנים. התואר הזה מעמיד כלים עדכניים בידיים של אנשים שיהיו אמונים על העבודה הזו של תכנון עסקי נכון מההיבט של הצרכנים ולקוחות של עסקים תוך מתן פתרונות טכנולוגיים רלבנטיים.

מוסדות לימוד רלבנטיים

לאחר שכבר יודעים היטב כי רוצים להירשם אל הואר הזה ולא אל אחרים, ואף עומדים בתנאי הסף הרשומים, יכולים להתקדם אל עבר בחינה של המוסדות האקדמיים המוכרים לתואר ראשון על מנת לבחון איזה מבין אלה נמצא בתקופת הרישום לתואר ומכיל את התואר הספציפי שאותו רוצים ללמוד. את התואר החדשני הזה נכון להיום מציעים ללמוד במכללה האקדמית ספיר במסלולים שונים, וכן במכון טכנולוגי חולון ללא מסלול ספציפי לתואר הזה בלבד אלא בשילוב של כמה חוגים לתואר במדעים. ככל הנראה עם הדרישה לתואר זה, כך יגדל ההיצע של מוסדי לימוד אקדמיים נוספים, ורק צריכים להמתין במידה ועדיין לא נמצאים בגיל שבו יכולים להירשם אל לימודי השכלה גבוהה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון מעבירה סדנאות, הרצאות וחוגים בכל רחבי הארץ לצורך התנהלות פיננסית נכונה וכלכלת הבית. יונית היא בעלת תואר שני בתחום מנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, ובעלת מספר תעודות בתחום ייעוץ השקעות וכלכלה. בזמנה הפנוי היא מקדישה את זמנה לכתיבת מאמרים בנושאי צרכנות, קריירה ועוד

השארת תגובה