מפיץ ריח לעסק ולמשרד

מפיץ ריח לעסק ולמשרד

מפיץ ריח לעסק ולמשרד

היום כבר אין שום ספק כי מפיצי ריח לעסק ולמשרד יכולים להוות תוספת נפלאה למיתוג של המקום ולתחושה הכללית של העובדים. בדיוק כפי שרוב האנשים מוכנים להשקיע לא מעט בעיצוב הכללי של המקום, בהתאמה האידיאלית של הרהיטים והצבעים בחלל העבודה, באותה הצורה בדיוק יש להשקיע בריח של המקום. מפיץ ריח איכותי המסוגל להפיץ את הניחוח הנבחר ברמת מיצוי גבוהה, תוך כדי הקפדה על שימוש בשמנים טבעיים ואיכותיים, יכול לשנות לחלוטין את האווירה במקום. חשוב לדעת כי ניתן היום לבחור מבין תמציות שמן שונות, כך שכל אחד יכול לבחור את הניחוח המתאים ביותר לעסק שלו ולמותג שלו. היום ניתן לשמוע יותר ויותר לגבי מיתוג בעזרת ריחות ויצירת סביבה עסקית המבוססת על ריחות נבחרים, שנרקחו באופן אישי עבור כל עסק וכל חברה. כדאי לדעת כי חוש הריח נחשב לאחד החושים הדומיננטיים ביותר, ולכן מומלץ להשתמש בו על מנת לחזק את המיתוג של העסק.

מפיץ ריח לעסק ולמשרד – מדוע כדאי להשקיע בכך?

כאמור, חוש הריח נחשב לאחד החושים הדומיננטיים ביותר, היות והוא מחובר באופן אוטומטי לרגש. מסיבות אלו בדיוק, ריחות מסוימים יכולים להחזיר אותנו בשניות בודדות בלבד לזיכרונות ילדות או לזיכרון מאדם מסוים, תחושה מסוימת או מקום מסוים. לכן כל עסק שמעוניין לחזק את המיתוג שלו, חייב להשתמש במפיץ ריח איכותי כמו של danscent, שיוכל לסייע לו במשימה. ניחוח מסוים הנרקח ספציפית לצרכים ולמטרות של בית העסק, יכול לשלוט בחוויה ובאווירה שמשודרת על ידי העסק. חשוב כמובן לבחור במפיץ ריח אוטומטי ואיכותי, המאפשר להפיץ את הריח במינון הנכון ובצורה שווה בכלל חלל העבודה. ניתן לבחור את שעות הפעילות של המכשיר ואף לקבוע שעות קבועות להפצת הריח.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון מעבירה סדנאות, הרצאות וחוגים בכל רחבי הארץ לצורך התנהלות פיננסית נכונה וכלכלת הבית. יונית היא בעלת תואר שני בתחום מנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, ובעלת מספר תעודות בתחום ייעוץ השקעות וכלכלה. בזמנה הפנוי היא מקדישה את זמנה לכתיבת מאמרים בנושאי צרכנות, קריירה ועוד

השארת תגובה