מנהלים משרד או צוות עובדים גדול? כנראה שבין המשימות השוטפות של חלוקת המשימות, מעקב אחרי הביצוע, יצירת קשר עם גורמים חיצוניים וכיבוי שריפות על בסיס קבוע – מחפשים את הדרכים הטובות והנוחות לייעל ולשפר את העבודה. האמת היא שסביר להניח שלא משנה עד כמה אתם מקצועיים ומסורים לתפקיד, יש ככל הנראה לא מעט טריקים ושיטות מצוינות לשפר את הניהול של המשרד שיש סיכוי שאפילו עוד לא שמעתם עליהן. לכן, אנו רוצים לחלוק אתכם כאן כמה מהם. נסו ליישם לפחות דרך אחת בעתיד הקרוב ויש בהחלט היתכנות לך שתצליחו לייעל ולשפר את העבודה במידה רבה.
מיקור חוץ
כנראה שאתם בעצמכם מודעים היטב לעובדה כי חלק מן המשימות השוטפות הן לא באמת חיוניות להתקדמות וצמיחת העסק, אלא כאלו בעלות אופי טכני, דברים שפשוט צריך לסמן עליהם וי. אם תשכילו לשכור שירותי משרד מקצועיים, תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה עבודה שחורה וגם לא מעט כסף על הדרך. תוכלו להיעזר בשירותי מזכירות חיצוניים, הנהלת חשבונות, מרכזייה, פנייה ללידים, חשבות שכר והנהלת חשבונות ועוד. כך תוכלו לשלם אך ורק על העבודה שאתם מבקשים ולא תאלצו לשלם לעובד נוסף שיעסוק בדברים הללו.
שעון נוכחות דיגיטלי חכם
אחד מגוזלי הזמן הכי גדולים בכל עסק הוא הרישום של שעות העבודה. במקרים רבים, מדובר גם בדבר מה שמביא להרבה טעויות וכך גם לתשלום לא נכון לעובדים שעשוי גם לגרום להפסדים לעסק. שעון נוכחות דיגיטלי יסגור לכם את הפינה הזאת בקלות שכן הוא מאפשר לכל עובד לדווח בקלות על שעות העבודה ומאפשר לכם לקבל מידע מסודר ופשוט על דרכי ההתנהלות במשרד.
ימי גיבוש וכיף
זכרו – המשאב החשוב ביותר שלכם הוא העובדים והם צריכים להיות מרוצים. ימי גיבוש מאורגנים עם פעילויות נחמדות כמו שיט, משחק באולינג או נופשים, יראו להם בדיוק כמה אתם מעריכים אותם ומתוך כך יגביר במידה משמעותית את המסירות שלהם לתפקיד.
הקפידו על הדברים הללו ותוכלו לייעל במידה משמעותית את ניהול המשרד ולהגדיל בסוף החודש את שורת הרווח.