3 – כללי אצבע חשובים בהפקת סרטי מוצר

3 – כללי אצבע חשובים בהפקת סרטי מוצר

3 - כללי אצבע חשובים בהפקת סרטי מוצר

הפקת סרטי מוצר.

סרטי מוצר זה למעשה סרטון קצר של החל מכמה שניות בודדות עד לכמה דקות אבל לא מעבר. על סרטון מוצר להיות קצר יחסית ולא ארוך מידי כי זה עלול להוביל למצב בו הלקוח כבר מאבד עניין במוצר או בסרטון וזה מצב לא תקין כי הסרטון מוצר אמור לשאוב את הצופה או הלקוח ולקחת ממנו את מלוא צומת הלב שלו. ישנם – 3 כללים חשובים בהפקת סרטוני מוצר.

1.הוספה של כתוביות.

כתוביות יכולות להיות באנגלית או עברית אבל חשוב מאוד שהיו גם כתוביות כדי למשוך עוד יותר את הלקוח או הצופה. בעזרת כתוביות בשפה זרה כמו אנגלית למשל אתה יכול לפתוח את המוצר שלך לקהלים נוספים גם אם הם לא בהכרח דוברים את השפה. לכם הוספה של כתוביות זה דבר הכרחי כאשר עושים סרטי מוצר.

2.  הוספת אנימציה.

סרט מוצר יכול להיות יפה ומשודרג יותר אם תכניס במהלך הסרטון כל מיני דמויות או סמלים קופצים. סרט מוצר אשר ניראה בו רק איש אחד מדבר לאורך כל הסרטון יכול להיות מעט משעמם. אבל אם תוסיף כל מיני אפקטים זה יכול להפוך את הסרטון למעניין יותר.

3.  לשכור שירותיו של מומחה בתחום.

הדבר החשוב ביותר שיש לעשות כאשר רוצים להפיק סרט מוצר זה לפנות למומחה בתחום לשכור את שירותיו לטובת הסרט. עורך וידאו אשר יודע כיצד להכין סרט מוצר יכול להכין עבורך סרט מוצר ברמה גבוהה אשר תניב לך לקוחות רבים. 

לסיכום.

הפקת סרט מוצר כוללת בתוכה כמה שלבים שונים, שלושת כללי האצבע הנ"ל הם רק חלק מהרשימה. אבל אין ספק כי הכלל החשוב ביותר זה כמובן לפנות למומחה בתחום לטובת עריכה של סרט מוצר. 

מעוניינים בהפקת סרטי תדמית? הקליקו על הלינק

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון מעבירה סדנאות, הרצאות וחוגים בכל רחבי הארץ לצורך התנהלות פיננסית נכונה וכלכלת הבית. יונית היא בעלת תואר שני בתחום מנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, ובעלת מספר תעודות בתחום ייעוץ השקעות וכלכלה. בזמנה הפנוי היא מקדישה את זמנה לכתיבת מאמרים בנושאי צרכנות, קריירה ועוד

השארת תגובה