כתיבת מאמרים

כתיבת מאמרים

כתיבת מאמרים

כתיבת מאמרים עבור עסקים שיש להם אתר ברשת, היא לא פחות מהכרח המציאות. ללא מאמרים שיווקיים, יהיה קשה לעסק להתקדם.

שיווק, שיווק ועוד פעם שיווק

אין דרך אחרת לומר זאת, ללא כתיבת מאמרים שיווקיים / קופירייטינג לאתר, העסק משול ללא קיים. אנשים מחפשים תכנים חדשים, אלה יובילו אותם לאתר. 

כאשר גולשים נכנסים לאתר, הם ירצו לצבור כמה שיותר אינפורמציה אודותיו, לקרוא מאמרי בלוגים, להבין בדיוק מהו הערך המוסף של העסק, במה הוא שונה מאחרים.

ללא התכנים הללו, סביר להניח שהם יעברו לאתרים של המתחרים.

התחרות הינה גדולה, יש הרבה מאוד בתי עסק מאותו התחום, ובמלחמה הזו כמו בכל מלחמה, חייבים לנצח.

תוכן שיווקי הוא אסטרטגיה

תוכן שיווקי הוא בהחלט אסטרטגיה, המטרה היא לא רק להביט על ההווה, אלא על הטווח הרחוק. 

תכנון מהלכים באמצעות כתיבת מאמרים יעילים, יסייע לעסק להתקדם הלאה, כך בהתאם הסיכוי למשוך עוד קהלי יעד הינו משמעותי ביותר.

חשוב גם לפלח את הקהלים. מי הוא קהל היעד הפוטנציאלי של העסק?

כתיבה שיווקית היא לא פחות מאמנות

לא כל אחד יכול לכתוב מאמרים שיווקיים. רק המקצועיים ביותר להם יכולת כתיבה מעולה, יכולים לכתוב בצורה אפקטיבית שתביא עוד לקוחות לאתר. כתיבה שמעוררת עניין וסקרנות.

השקט הנפשי שלכם חשוב!

בעלי עסקים רבים, נדמה להם שהעסק יתקדם בעצמו, ללא מהלכים יעילים.

אולם הם טועים. באמצעות כתיבת מאמרי seo ותכנים שיווקיים הם יוכלו להתמקד במה שהם טובים בו, ויפקידו את מלאכת השיווק בידי גורמים מקצועיים.

כך ניתן לקנות קצת שקט נפשי, להיות סמוכים ובטוחים שהעסק משווק באופן המקצועי והעוצמתי ביותר, מה שיגביר את התנועה וכניסת לקוחות לאתר.

המטרה הסופית היא להניע את הגולשים לפעולה – רכישת מוצרים מעסק זה ולא אחר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון מעבירה סדנאות, הרצאות וחוגים בכל רחבי הארץ לצורך התנהלות פיננסית נכונה וכלכלת הבית. יונית היא בעלת תואר שני בתחום מנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, ובעלת מספר תעודות בתחום ייעוץ השקעות וכלכלה. בזמנה הפנוי היא מקדישה את זמנה לכתיבת מאמרים בנושאי צרכנות, קריירה ועוד

השארת תגובה