קידום ברשתות החברתיות הפך לאחד מאפיקי השיווק המבוקשים ביותר, זאת בשל העובדה שחלוקת התקציב בקידום מסוג זה יכולה להיות מגוונת, כך שכל בעל עסק, יכול לקדם את עצמו בהתאם לתקציב שברשותו. מדוע הכרחי להשקיע בדף עסקי בפייסבוק? ריכזנו בעבורכם פרטים חשובים.
חשיפה לקהלים חדשים
אחד היתרונות הייחודיים ביותר של עמודים עסקיים בפייסבוק הוא האפשרות לחשוף את העסק לקהלים חדשים ובכך להגדיל את כמות העוקבים של העמוד. כל לייק וכל עוקב הוא לקוח פוטנציאלי ועל כן מוטב להשקיע בקניית לייקים לפייסבוק, כשיש לעשות זאת באופן מושכל, ולטרגט את קהל היעד הרלוונטי לכם.
קשר עם לקוחות קיימים
עמוד עסקי בפייסבוק יאפשר לכם לשמור על קשר רציף עם לקוחות קיימים, לעדכן במבצעים חדשים, לספר על שירותים או מוצרים ייחודיים, לספק תוכן עם ערך משמעותי ועוד.
פרסום התכנים בעמוד העסקי בפייסבוק צריך להיעשות באופן נכון ומדויק. כדאי לבנות אסטרטגיית תוכן ממוקדת מטרה, וליצור גאנט או בנק רעיונות לפוסטים ממגוון רחב של סוגים (כמו פוסט עם ערך, פוסט עם מידע טכני על העסק, פוסט משעשע וכו').
אפשרות למתג את העסק כמומחה בתחום
בניית אסטרטגיית התוכן של העמוד העסקי שלכם חייבת לכלול מידע מקצועי, זאת כדי שתוכלו למצב את העסק שלכם כמומחה בתחומו. נסו להבין מהי הדרך האידיאלית ביותר בעבורכם להעביר את התוכן: האם זה באמצעות סרטון? האם זה באמצעות מלל? קישור לאתר? וכו.
קידום מכירות ממוקד
בפייסבוק ניתן ליצור קמפיינים מסוגים שונים, ובין היתר גם לבצע קידום מכירות ממוקד, מה שמתאפשר באמצעות טרגוט נכון של קהל היעד. קידום ממומן כדאי לבצע באמצעות איש מקצוע, ולו כדי שהכסף שתשקיעו בקמפיין לא יתבזבז לשווא.
הרשת החברתית הפופולארית והוותיקה, היא אחד האפיקים המשתלמים ביותר לבעלי עסקים. ניתן לתפעל את העמוד העסקי באופן עצמאי, וניתן להעניק גישה לבעל מקצוע שיעשה זאת. כך או כך, מדובר באפיק שיווקי נהדר לכל סוגי העסקים. לסיום נציין שקידום בפייסבוק יכול להיעשות גם באמצעות עמודי איוונט וקהילות, ומוטב לקחת בחשבון את כל הפיצ'רים והאופציות העומדות לרשותכם לטובת הקידום.