לוגו יוקרתי לעסקים

לוגו יוקרתי לעסקים

לוגו יוקרתי לעסקים

הרבה בעלי עסקים מבקשים מהמעצב הגרפי שלהם "לוגו יוקרתי". אבל מה זה בכלל לוגו יוקרתי? ומה בעצם אנחנו רוצים לשדר במיתוג שכזה?

אם כן, מרבית האנשים שמדברים על מיתוג יוקרתי מתכוונים לכך שהם רוצים מיתוג שישדר ערכים כמו מקצועיות, אמינות, איכות, ביטחון, רמה גבוהה, סטייל, יוקרה (במובנים של יוקר) ועוד. בעצם, היוקרה באה לידי ביטוי באמצעות ערכים שמצביעים על איכות גבוהה ללא תחרות. בעצם, איזה בעל עסק לא היה רוצה לוגו איכותי שכזה?

אולם, בבואכם לתאר את הלוגו שאתם זקוקים לו, כדאי לדייק ולאפיין אותו קצת יותר בהרחבה. המילה 'יוקרתי' אינה תמיד מספיקה כדי להגיד  מה בדיוק אתם רוצים. יש מעצבים שישמעו את המילה יוקרתי ואוטומטי יקפוץ להם הצבע זהב. אז הם ישתמשו בצבע זהב, אבל התוצאה עדיין יכולה להיראות בינונית. כי זהב לבד לא בהכרח ייצר לוגו מקצועי שנראה טוב. יש מעצבים שיפרשו יוקרתי כמותג שהוא מאוד יקר, ובהכרח פונה רק לעשירון העליון. אבל האם זו באמת כוונת המשורר?

לכן, חשבו היטב – מה זה יוקרתי עבורכם? מה תרצו שהלוגו יסמל? מי קהל היעד שלכם ומה הוא היה רוצה לראות? קחו בחשבון שכדאי שהלוגו שלכם יהיה כמה שיותר נקי. כמה שיהיו בו יותר אלמנטים יהיה חוסר פוקוס ובלגן בעין.

לוגו לעסק חייב לשדר את ערכי המותג באופן הכי מהיר ופשוט שיש. ברגע שהטקסט מחובר יפה לסמל שנבחר, והצבעים מתמזגים בצורה חלקה – הלוגו הופך למסר שקל מאוד להבין אותו ולזכור אותו – והרי זו בדיוק המטרה של מיתוג.

כשמדברים על מיתוג עסקים התהליך בעצם רק מתחיל בעיצוב הלוגו. לאחר עיצוב הלוגו חשוב שיהיה לכם תוצרים נוספים. למשל, דף לוגו עבור שליחת מסמכים רשמיים ללקוחות או ספקים, הצעות מחיר וכו'.
בנוסף, כדאי גם שיהיה לכם בכיס כמה כרטיסי ביקור, שתוכלו לחלק בפגישות עסקיות או אפילו פגישות באופן אקראי עם לקוחות פוטנציאליים (ויש לא מעט כאלה). כמו כן, במידה ויש לכם דף עסקי בפייסבוק (רגע, יש עסקים שאין להם?!) רצוי שיהיה לכן תמונת קאבר (COVER) ולוגו שידברו בשפה של המיתוג שלכם. וכדאי גם שתהיה לכם חתימה ממותגת למייל, עבור התכתבויות במיילים עם לקוחות, ספקים, שת"פים ועוד.

נשמע הרבה? תתפלאו, אבל חבילה המכילה את כל אלו ממש לא חייבת לעלות יקר. ישנן חברות שמציעות חבילות מיתוג משתלמות במחירים נוחים ומציעות עיצובים מקצועיים מאוד כמו לוגו 24. לא משנה במי תבחרו, חשוב תמיד לבדוק את תיק העבודות של החברה עמה בחרתם לעבוד, ואם יש עליהם המלצות.

אז יוקרתי? בהחלט! אבל צרפו עוד כמה מילים שיאפיינו קצת יותר לעומק את הערכים של העסק שלכם. כך גם המעצבים יוכלו להבין את הקו שלכם באופן טוב יותר 🙂

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון מעבירה סדנאות, הרצאות וחוגים בכל רחבי הארץ לצורך התנהלות פיננסית נכונה וכלכלת הבית. יונית היא בעלת תואר שני בתחום מנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, ובעלת מספר תעודות בתחום ייעוץ השקעות וכלכלה. בזמנה הפנוי היא מקדישה את זמנה לכתיבת מאמרים בנושאי צרכנות, קריירה ועוד

השארת תגובה