איך ליצור רושם טוב בדוכנים?

איך ליצור רושם טוב בדוכנים?

משחקים סקסיים עם חרוזים אנאלים

הקמת דוכן ביריד, תערוכה או אירוע אחר צריכה להיעשות באופן מקצועי מאוד. ומדוע? כי המטרה שלנו היא לעורר רושם וליצור את התדמית הנכונה והמדויקת מול הצופים והמבקרים. להלן תקבלו כמה טיפים לגבי יצירת רושם טוב בדוכנים. לקריאה בנושא ארגון תערוכות 

טיפים ליצירת רושם טוב בדוכנים

בחירת מיקום – חשוב לבחור מיקום בולט ומתאים לדוכן שלכם. כי המיקום מכריע בעצם מתי עומד הלקוח הפוטנציאלי לפגוש אתכם ואחרי מה. כך שמיקום נכון וטוב מביא עימו ערך רב לדוכן שלכם.

עיצוב – דוכן טוב צריך להיות מעוצב היטב. כלומר, לשדר את הערך של המותג שלכם, לכלול את הצבעים שמזוהים אתכם ולהפגיש את הצופים עם מה שיש לכם להציע להם בצורה הכי ישירה שרק אפשר. עיצוב טוב הוא יפה ומקדם, אך תמיד תואם ככל האפשר למותג ולכל השפה העיצובית שלו.

אווירה – חשוב מאוד שהדוכן יאופיין באווירה נעימה ומזמינה. ככל שהאווירה נעימה וטובה יותר כך הדוכן יזמין אליו אנשים נוספים שיתקרבו וירצו לבחון מקרוב מה יש לכם להציע ולמכור. זה יכול להיות מוסיקה נעימה ומתאימה, ריחות אווירה מזמינים ועוד.

מתנה – לתת מתנה שיווקית זו פעולה מוכרת ונכונה במקרים שזה נמצא כמתאים. זו יכולה להיות מתנה קטנה או כרטיס ביקור. כל פריט שיכלול עליו פרטי יצירת קשר מצד אחד, וייתן איזשהו ערך מועיל למקבל יכול לקדם את הרושם הטוב של הדוכן שלכם.ליווי מקצועי – ניתן לבחור להיעזר בגורם מקצועי עבור יצירת הרושם הנכון בדוכנים. חברה מקצועית בענף תוכל להוביל אתכם לאורך הדרך עד להצבת הדוכן וההפעלה שלו בשטח. וזאת באופן יעיל ומרשים ממש כמו שאתם צריכים לפי המטרה ומה שאתם רוצים להכיר בפני מי שיבקר בדוכן שלכם. מידע נוסף באתר https://kldltd.com/he/

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון מעבירה סדנאות, הרצאות וחוגים בכל רחבי הארץ לצורך התנהלות פיננסית נכונה וכלכלת הבית. יונית היא בעלת תואר שני בתחום מנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, ובעלת מספר תעודות בתחום ייעוץ השקעות וכלכלה. בזמנה הפנוי היא מקדישה את זמנה לכתיבת מאמרים בנושאי צרכנות, קריירה ועוד

השארת תגובה