צילום מוצרים – איך עושים את זה נכון?

צילום מוצרים – איך עושים את זה נכון?

1944368-min

כשאנחנו רוצים לשווק מוצרים מסוימים, עלינו לדעת כיצד לעשות זאת באופן מקצועי ונכון, על מנת שנוכל בסופו של דבר להציג בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלו את המוצרים שלנו בצורה הטובה והברורה ביותר. אנחנו חייבים לבחון מה עומד לרשותנו וכיצד אנחנו משתמשים בחומרים הרלוונטיים בצורה מדויקת. 

אחד הכלים שעומדים לרשותנו הוא צילום מוצרים. מדובר על צילום מקצועי שנעשה על ידי צלמים שמתמחים בכך. הם יגיעו אלינו בשביל לבחון את המוצר, ויצלמו אותו על פי הדרישה שלנו מזוויות שונות, באופן כזה שיהיה ניתן לתפוס בצורה מדויקת את המוצר. 

חשוב להדגיש, צילום מסחרי כולל בתוכו את המוצר עצמו באופן נייח, אך ייתכן מאוד שהצילום יכלול גם אפשרויות ניידות, למשל, אם מדובר ברכב, נעלי ריצה או פריטים אחרים שניתן לנייד אותם ממקום למקום, אז עלינו להציג אותם לא רק באופן נייח, במקום, אלא גם בצורה ניידת, בעת שמשתמשים בהם. 

כיצד עושים את זה בצורה נכונה

על מנת לצלם מוצרים בצורה נכונה, עלינו לשאול את עצמנו מה אנחנו רוצים להציע ללקוחות שלנו, איך אנחנו רוצים להציע להם את זה, ולאחר מכן אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, איך נוכל להציג את המוצרים בצורה הטובה והברורה ביותר. 

חשוב שהצלם יבין את המשמעות של המוצר, יבין למי הוא מיועד, ואיך אנחנו רוצים לצלם ולהציג אותו. באופן כזה הוא יוכל לייצר עבורנו תמונות ייחודיות, אשר נוכל להשתמש בהן, בין אם זה באתר אינטרנט, פייסבוק או בפליירים, קטלוגים, ובכל מקום אחר. 

כמובן שהמקום בו אנחנו נרצה להציב את התמונה, יש לה משמעות בשאלה, איך לצלם, מאיזו זווית, באיזו צורה וכמה תמונות נרצה להציג במקום. 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון מעבירה סדנאות, הרצאות וחוגים בכל רחבי הארץ לצורך התנהלות פיננסית נכונה וכלכלת הבית. יונית היא בעלת תואר שני בתחום מנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, ובעלת מספר תעודות בתחום ייעוץ השקעות וכלכלה. בזמנה הפנוי היא מקדישה את זמנה לכתיבת מאמרים בנושאי צרכנות, קריירה ועוד

השארת תגובה