היום יותר מתמיד, אנשים חוזרים לקנות בבית מרקחת פרטי

היום יותר מתמיד, אנשים חוזרים לקנות בבית מרקחת פרטי

בית מרקחת פרטי

במהלך השנים, נוצרו בישראל סוגים שונים של בתי מרקחת. מצד אחד, נוצרו בתי מרקחת של קופות חולים אשר משרתות אך ורק את חברי הקופה, ולכן הם פחות רלוונטיים עבור מי שאיננו חבר הקופה. מצד שני, נוצרו רשתות של בתי מרקחת גדולים אשר כוללים סניפים בכל רחבי הארץ ולעיתים אשר למצוא מספר סניפים של אותה רשת באותו יישוב, תלוי בגודל הרשת ובגודל היישוב. 

לצד שתי האופציות הנ"ל, אנחנו יכולים למצוא בתי מרקחת פרטיים. מדובר על בתי עסק השייכים לגורם מסוים ואין לו רשת אלא סניף אחד אשר פועל באופן פרונטאלי ו/או דרך האינטרנט. בדרך כלל מדובר על בית מרקחת שמציע מגוון שירותים מקצועיים, כאשר במהלך הזמן הוא מרחיב את סוג השירותים והמוצרים שהוא מספק לקהל הרחב. יש מקרים בהם מדובר על בית מרקחת שמתמחה בתחום ספציפי באופן עיקרי. 

לפני שאנחנו נסביר למה אנשים חוזרים היום לקנות בבית מרקחת פרטי, צריך לומר שניתן למצוא דוגמאות שונות של בתי מקרחת כאלו, ואפשר ליהנות מהם כמעט בכל יישוב ברחבי הארץ. 

מדוע אנשים מעדיפים בית מרקחת פרטי?

ראשית, בגלל המחירים. בית מרקחת פרטי רוצה לייצר לעצמו קהל לקוחות רב ולכן הוא ינסה להקפיד על כך שהמחירים בו יהיו נמוכים מאשר במקומות אחרים. גם אם זה אומר שהוא יצטרך לצמצם את הרווחיות שלו לאורך זמן. 

שנית, השירות. בסופו של דבר, בית מרקחת פרטי מספק יחס וקשר אישי יותר ללקוחות ולכן סביר להניח שעם הזמן הם ירגישו בו הרבה יותר נוח מאשר ברשת גדולה . 

שלישית, בית מרקחת פרטי יכול להתגמש יותר, בין אם זה בעבודה פרונטאלית ובין אם זה בעבודה באינטרנט. לעוד מידע לינק למאמר שמפרט יתרונות של בית מרקחת פרטי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון

יונית לוי-נחשון מעבירה סדנאות, הרצאות וחוגים בכל רחבי הארץ לצורך התנהלות פיננסית נכונה וכלכלת הבית. יונית היא בעלת תואר שני בתחום מנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן, ובעלת מספר תעודות בתחום ייעוץ השקעות וכלכלה. בזמנה הפנוי היא מקדישה את זמנה לכתיבת מאמרים בנושאי צרכנות, קריירה ועוד

השארת תגובה